bullshit

idag ska jag jobba på triangeln, så skönt att slippa pendla
om det ändå alltid kunde vara så

jag är ledig imorgon
men så fyller en kusin 30år
så då ska man vara släkttrevlig också
(halleluja, vad kul)

linda ska till marocko snart 
emma ska till new york 
mimmi har varit i turkiet
(känns som alla ska eller har varit utomlands)
själv ska jag till kiruna 
vandra flera mil varje dag
med tjugokilospackning på min stackars rygg
och sista dagen ska vi bestiga kebnekaise
vem fan kommer palla det (men jag SKA)
ska bli jävligt spännande ändå
en riktig utmaning och min semesterresa

kanske inte lika glammig som deras
men ändå



momdad
jag saknar dem igen

Kommentarer
Postat av: vilse

(tack.
nje... fel ord.
halvbekanta?)

en vandring låter som plåster för själen.

Postat av: vilse

jag är hemlig i bloggen. det är skönast så.
det går nog lätt att lista ut dock. tror jag.

2006-08-10 @ 21:55:06
URL: http://vilsemedvilje.blogg.se
Postat av: vilse

(gissa helst inte så att folk ser det.)

2006-08-10 @ 22:01:53
URL: http://vilsemedvilje.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback