checked

ett ord  KAOS


 jag har fått astma= betala dyr medicin. +övriga kostnader, dvs= blivit pank. (andra veckan i månaden)
detta har lett till att jag övertalat mig själv att sluta röka. trots inga pengar till plåster. så mitt i avvecklingen reagerar psyket. och jag börjar igen.

hela den här astma-storyn är ju ett eget kapitel. oh my lord.

sen på det ska vi leka lärare åt mega stora kaptiel som mats "somskriversjuktsvåratexter" ala trondman skrivit. jag och magda fick det största kaptilet. såklart.

sen ska jag lämna in flertal rapporter. fixa praktik trots att ingen svarar. eh. och mens som var försenad.

hela veckan var smockad med kryddor som smakade alledels gräsligt men som konstigt nog gick ned.

sociologin.
kosten
med hälsan.
avslutande veckan
med priser och flyg.
svenska boken som ska läsas.
hajken med ettorna.


BAH - VATTNET RINNER ÖVER
 

ja men summan av kardemumman. en tuff vecka som snart är över. det mesta har löst sig. det gör det ju alltid. eh. eller? den värsta stenen i magen helt totally g-o-n-e. finitooooo liksom.

farmor

det här nya moderna stress-press-samhället-med-alla-"måsten" är pretty jobbigt.
så därför är mitt nya wannabe just lugnet. alltså farmor.
ska försöka hitta mitt sätt till lugnet innan stressen tagit över min fagra kropp.


Kommentarer
Postat av: rebecca

babe har du fått astma.?! fick veta att jag hade det för ett år sedan och jag har aldrig rökt..men jag tycker ändå att du ska sluta röka. puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback