TYST, han hör dig..

det enda jag vill nu är att ha en hoppfull framtid där jag skrattar varje dag och har ett bra jobb
men man är ju europeer så, såklart nöjer jag mig inte med det enkla, jag vill ha mer och mer och mer
och när jag väl fått det, jag då vill jag ha ännu mer eller något helt annat, för vi är ju aldrig nöjda

kanske det enda jag vill är att vara nöjd, nöjd med min vardag, och dvs med mitt liv
"DET ENDA", hah, det låter ju bara så simpelt och enkelt
men kanske var rätt som man fick lära sig som barn av mowgli, bageera och alla, "va' gla' och nöjd..."

vi kanske bara gör det svårare än vad det är, eller är det bara jag?
ja menar, hakuna matata, det låter ju inte helt fel..

men det är fan vad jag vill, och förstås
ENDAST OM GUD VILL

så ge mig det
inte nu, men snart, väldigt snart
det närmar sig liksom nu ..................................

jag hör liksom vattenkranen i bakgrunden
på fullt ös..

oooooooooooooooooooo 
ge mig en spågumma


ps. NEJ, det handlar inte bara om kärlek bara för det är allahelvetesdagen, jag vill ju bara ha en vardag,  ett jobb och ett liv nu, en vardag jag är nöjd med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback