underbara sol och jävla system

jag älskar när knopparna kommer fram och jag gråter för solen är så stark
så jävla lång tid är det ändå inte kvar..


kokok

________________________________________________________________________

haft en skitbra dag
fixat och gjort saker som jag skulle gjort för längesen
alltså kryssat för på min "att göra lista"
nöjd som jag var skulle jag till apoteket och hämta ut recept
haha, tji fick jag när jag trodde jag skulle betala trehundra
kassörskan och mitt trevliga skrattande blev till en sten i mage när hon sa
niohundrasjuttiotre kronor

jag har accepterat att jag har astma
men jag acceptera inte att jag måste betala
för att fungera, unfair

_____________

HAHAHA...det tog tyvärr inte slut där!!
när jag efter en någorlunda nöjd dag
(dock lite sur)
så skulle jag gå och handla på hemköp
där går jag förbi optikern så jag går in och gör en synundersökning
(så kan jag kryssa av listan igen)
men såklart..
DU BEHÖVER GLASÖGON
(läsglasögon, men ändå)
så skulle jag prova glasögon utan skratta
det gick inte så bra, och prislappen på tvåtusen hjälpte ju inte
"jag återkommer" sa jag,
yeah right

ska aldrig mer gå på undersökning, för jag verkar vara född till otur
det sjuka är att jag är lycklig trots allt runtom går utför

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback