Nya tider

fan så dålig den såpan var (är?)

om nåra timmar åker jag till budapest(!!)
och det här blir min nya bostad till fredag


sen dags för rubriken:
gamla jobb tar slut, skolan tar slut, hejdå klassen sen nya jobb x 2

hanna jag har internetbrickan vid datorn, emma vet

jag kommer hem på fredagförmiddag
(om nån nu ens bryr sig
förutom du o du o du)
så den som vill
ladda ned zodiac på tankafett

ingen pik eller så


kommer sakna dig 
men inte piercingarna som jag för övrigt tagit ut

haha, fan vad jag är rolig ibland

du är snart 23 år frida

Kommentarer
Postat av: Rikard

hoppas verkligen du får det roligt frida, glöm inte gulaschen

2007-05-28 @ 22:33:36
Postat av: camilla

Jag läser din också!! härligt att du är kär!!!! jag flyttar till örebro snart och ska läsa teologi i två år. får se vad det blir av det... saknar dig!! puss på dig. du är UNDERBAR!

2007-08-02 @ 21:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback